Chì ci hè chì a catena di a motocicletta hè diventata assai libera è micca stretta?

U mutivu perchè a catena di a motocicletta diventa estremamente solta è ùn pò micca esse regulata strettamente hè perchè

A rotazione di a catena d'alta velocità à longu andà, per via di a forza di trazione di a forza di trasmissioni è di l'attrito trà ellu stessu è di polvera, etc., a catena è l'ingranaggi sò purtati, facendu chì a gap per aumentà è a catena per esse liberata. Ancu l'aghjustà in un certu intervallu regulabile originale ùn pò micca risolve u prublema.

Se a catena gira à alta velocità per un bellu pezzu, a catena si deformarà, allungarà o torcerà sottu l'azzione di a tensione.

A prima suluzione hè di caccià a carta di l'articulazione da l'articulazione di a catena, mette a catena sguassata à a testa di rivet in u spinu, pulisce una o duie rùbbriche secondu a situazione, spinghje a distanza trà l'asse posteriore di a moto è a scatula di trasmissione, è rimontate l'articulazione di a catena. , installate a catena, aghjustate a vite di regulazione di l'asse posteriore per stringe a catena à a tensione adatta.

A seconda suluzione hè per i catene chì sò stati severamente purtati o deformati è torciati. Ancu s'è e misure sopra sò state pigliate, u rumore aumenterà è a catena facilmente cascarà di novu durante a guida. A catena o l'ingranaggio deve esse rimpiazzatu, o i dui. Risolve cumplettamente esistenti

catena a rulli 80h

prublemi.


Tempu di Postu: Settembre-04-2023