Cumu stringhje a catena di una bicicletta di velocità variabile?

Pudete aghjustà u derailleur di a rota posteriore finu à chì a vite di a rotella posteriore hè stretta per stringe a catena.

Catena à rulli in acciaio inox SS

A strettezza di a catena di a bicicletta hè generalmente micca menu di dui centimetri in sopra è in fondu. Turnate a bicicletta è mette; dopu aduprà una chjave per scioglie i noci à i dui estremità di l'asse posteriore, è à u stessu tempu sguassate u dispusitivu di frenu; poi aduprate una chjave per allentà l'estremità di u volante Stringhje l'anellu à l'estremità stretta, allora a catena si stringerà lentamente; cessà di strincà l'anellu quandu si sente quasi finitu, curregge a rota posteriore à a pusizioni media di a forchetta piatta, poi stringhje u nut di l'asse, è gira a vittura.

Precauzioni per e biciclette à velocità variabile

Ùn cambiate micca ingranaggi nantu à una pendenza. Assicuratevi di cambià di marcia prima di entre in a pendenza, soprattuttu in salita. Altrimenti, a trasmissioni pò perde u putere per via di u prucessu di cambiamentu di marcia ùn hè micca cumpletu, chì serà assai fastidiosu.

Quandu andate in salita, teoricamente a più chjuca hè usata à u fronte, chì hè a 1a marcia, è a più grande hè à a parte posteriore, chì hè ancu a 1a marcia. Tuttavia, l'attrezzatura di u volante posteriore pò esse determinata secondu a pendenza attuale; quandu si scende in discesa, u più chjucu ingranaghju in u fronte hè teoricamente utilizatu, chì hè a 3ª marcia. L'ingranaggi sò cambiati secondu u principiu di 9 ingranaggi, u più chjucu à u spinu, ma ancu deve esse determinatu basatu annantu à a pendenza è a lunghezza attuale.

 


Tempu di Postu: Nov-27-2023