I modi principali di fallimentu di a catena sò i seguenti:
1. Dannu di fatigue di a catena: L'elementi di a catena sò sottumessi à un stress variabile. Dopu un certu nùmeru di ciculi, a piastra di a catena hè fatiguata è fratturata, è i rulli è e maniche sò affettati da danni di fatigue. Per una unità chjusa lubricata currettamente, u dannu di fatigue hè u fattore principale chì determina a capacità di travagliu di l'unità di catena.
2. Chain hinge wear: Hè una di e forme di fallimentu più cumuni. L'usura allunga u pitch di i ligami esterni di a catena, aumentendu l'irregularità di u pitch di i ligami interni è esterni; à u listessu tempu, a durata tutale di a catena hè allungata, risultatu in i bordi di a catena loose. Tuttu chistu aumenterà a carica dinamica, causarà vibrazioni, causarà una mala maglia, saltà di denti, è scontru mutuale di i bordi di a catena. Trasmissione aperta, cundizioni di travagliu duri, lubricazione povira, pressione eccessiva di cerniera, etc. aggravaranu l'usura di a cerniera di a catena è riducenu a vita di serviziu.
3. Colla di cerniera di catena: Quandu a lubricazione hè impropria o a vitezza hè troppu alta, a superficia di attritu di l'arburetu di u pin è a manica chì custituiscenu u paru di cerniere hè propensu à u dannu incollatu.
4. Pause d'impattu multiplici: Quandu i carichi d'impattu ripetutu, frenu, inversione o ripetutu, i rulli è e maniche seranu impactati è rotti.
5. A forza statica di a catena hè rotta: quandu a catena di bassa velocità è pisanti hè sovraccaricata, hè propensu à rompe per via di forza statica insufficiente.
Tempu di post: Aug-30-2023